Tervetuloa JST ry:n jäseneksi!

Liittymällä jäseneksi tuet toimintaamme ja saat ajankohtaista tietoa sekä tukea työttömyyteen liittyvissä asioissa. Saat jäsenedut käyttöösi ja ruokailet Jokikievarissa edullisempaan hintaan.

Varsinaiseksi jäseneksi yhdistykseen voi liittyä työttömänä oleva Suomessa asuva henkilö, joka hyväksyy yhdistyksen säännöt.

Muut henkilöt voivat liittyä kannatusjäseniksi ja yhteisöt yhteisöjäseniksi.

Jäseneksi voi liittyä infossamme, sekä jäsentapahtumissa.

Työttömäksi henkilöksi katsotaan:

• työtön työnhakija
  • lomautettu työttömyyskorvausta saava
  • työttömänä koulutuksessa oleva
  • tukityöllistetty

Jäsenedut:

• Jokikievarin ateriahintaetu
  • 20 %:n alennus JST ry:n kädentaitopajan tuotteista ja palveluista
  • 10 %:n alennus Jokikievarin pitopalvelusta

Jäsenedut ovat henkilökohtaisia ja koskevat vain henkilöjäseniä.

Jäsenmaksut:

• Työttömän jäsenmaksu 5 € / kalenterivuosi
  • Kannatusjäsenmaksu 12 € / kalenterivuosi
  • Yhteisöjäsenmaksu 150 € / kalenterivuosi

Jäsenmaksun voi maksaa infossamme, tai Jyvässeudun työllistämisyhdistys - JST ry:n pankkitilille:

Tilinumero: FI48 5290 0240 1391 11

Kirjoita viestikenttään: Jäsenmaksu 2019

Toiminta

Yhdistyksen tarkoitus on toimia työttömyyden poistamiseksi, työttömien toimeentulon sekä henkisen ja fyysisen hyvinvoinnin parantamiseksi.

Tietoa yhdistyksestämme, tapahtumistamme sekä palveluistamme löydät tältä sivulta, Facebookista, ilmoitustauluiltamme sekä toimistoistamme joko sähköpostilla, soittamalla tai käymällä paikanpäällä. Ota rohkeasti yhteyttä myös, jos haluat antaa meille palautetta ja kehittämisideoita. Ohessa yhdistyksen säännöt.

Lähetämme jäsenille sähköpostilla meidän omia sekä yhteistyökumppaneidemme tiedotteita. Emme luovuta mitään yhteystietoja ulkopuolisille. Ryhmäsähköposteissa laitamme jäsenten osoitteet piilokopiona, näin eivät jäsenetkään saa meiltä tietoonsa toistensa osoitteita.

Mikäli haluat poistua sähköpostilistaltamme, lähetä poistamispyyntö osoitteeseen info(at)jstry.fi. Palautelomakkeen kautta tulleita poistamispyyntöjä emme voi valitettavasti käsitellä.