Tervetuloa JST ry:n jäseneksi!

Liittymällä jäseneksi tuet toimintaamme ja saat ajankohtaista tietoa sekä tukea työttömyyteen liittyvissä asioissa.

Varsinaiseksi jäseneksi yhdistykseen voi liittyä työttömänä oleva Suomessa asuva henkilö, joka hyväksyy yhdistyksen säännöt.

Muut henkilöt voivat liittyä kannatusjäseniksi ja yhteisöt yhteisöjäseniksi.

Työttömäksi henkilöksi katsotaan:

• työtön työnhakija
  • lomautettu työttömyyskorvausta saava
  • työttömänä koulutuksessa oleva
  • tukityöllistetty

Jäsenedut:

• 20 %:n alennus JST ry:n kädentaitopajan tuotteista ja palveluista

Jäsenedut ovat henkilökohtaisia ja koskevat vain henkilöjäseniä.

Jäsenmaksut:

• Työttömän jäsenmaksu 5 € / kalenterivuosi
  • Kannatusjäsenmaksu 12 € / kalenterivuosi
  • Yhteisöjäsenmaksu 150 € / kalenterivuosi

Jäsenmaksun voi maksaa Jyvässeudun työllistämisyhdistys - JST ry:n pankkitilille:

Tilinumero: FI48 5290 0240 1391 11

Kirjoita viestikenttään: Jäsenmaksu 2024

Liity jäseneksi täyttämällä lomake:

Jäsenyys

Hoidamme yhdistyksen viestinnän pääasiallisesti sähköpostin välityksellä. Ilmoita sähköpostiosoite mikäli haluat saada yhdistykseltä ajankohtaisia tiedotteita. Emme luovuta mitään yhteystietoja ulkopuolisille. Ryhmäsähköposteissa laitamme jäsenten osoitteet piilokopiona, näin eivät jäsenetkään saa meiltä tietoonsa toistensa osoitteita.

Mikäli haluat poistua sähköpostilistaltamme, lähetä poistamispyyntö osoitteeseen info(at)jstry.fi.