Uusille jäsenille

Tervetuloa Jyvässeudun työllistämisyhdistys — JST ry:n jäseneksi!

Tietoa yhdistyksestämme, tapahtumistamme sekä palveluistamme löydät tältä sivulta, Facebookista, ilmoitustauluiltamme sekä toimistoistamme joko sähköpostilla, soittamalla tai käymällä paikanpäällä. Ota rohkeasti yhteyttä myös, jos haluat antaa meille palautetta ja kehittämisideoita. Ohessa yhdistyksen säännöt.

Lähetämme jäsenille sähköpostilla meidän omia sekä yhteistyökumppaneidemme tiedotteita. Emme luovuta mitään yhteystietoja ulkopuolisille. Ryhmäsähköposteissa laitamme jäsenten osoitteet piilokopiona, näin eivät jäsenetkään saa meiltä tietoonsa toistensa osoitteita.

Mikäli haluat poistua sähköpostilistaltamme, lähetä poistamispyyntö osoitteeseen toimisto2(at)jstry.fi

Palautelomakkeen kautta tulleita poistamispyyntöjä emme voi valitettavasti käsitellä.

Toiminta

Yhdistyksen tarkoitus on toimia työttömyyden poistamiseksi, työttömien toimeentulon sekä henkisen ja fyysisen hyvinvoinnin parantamiseksi.

Jyvässeudun työllistämisyhdistys ― JST ry

• harjoittaa tiedotus- ja julkaisutoimintaa
  • järjestää erityisesti työttömille suunnattuja, kaikille avoimia tiedotus- ja virkistystilaisuuksia sekä harrastustoimintaa
  • tarjoaa työkokeilu- ja palkkatukipaikkoja pitkäaikaistyöttömille
  • ylläpitää kahvila-lounasravintola Jokikievaria

Jäsenedut

• Jokikievarin ateriahintaetu
  • 20 %:n alennus JST ry:n kädentaitopajan tuotteista ja palveluista
  • 10 %:n alennus Jokikievarin pitopalvelusta

Hankkeet

Jyvässeudun alueen työttömät voivat osallistua SIRPAKKA-hankkeen toimintaan. Lisätietoa SIRPAKKA-hankkeesta täältä.