Sirpakan kevään tapahtumia

23.5.2018

STEA-rahoitteisen SIRPAKKA-arjenhallintahankkeen tavoitteena on lisätä Jyvässeudulla asuvien työttömien työnhakijoiden hyvinvointia. Hankkeen toimintamuotoja ovat mm. yksilö- ja ryhmätapaamiset, kotikuntien kulttuuritarjontaan ja erilaisiin liikuntamuotoihin tutustuminen, luontoliikunta ja palstaviljely.

Kesän aikana Sirpakka -hanke järjestää monenlaista mukavaa toimintaa. Kesällä tehdään marja- ja luontoretkiä, järjestetään Työttömän hyvinvointi -koulutus sekä Voimaannu mieleltäsi maalaten ryhmä.

Sirpakan toiminnasta tiedotetaan myös sähköpostilla. Jos halua liittyä Sirpakan sähköpostilistalle, ilmoita yhteystietosi Sirpakan assistentille, sirpakka.assistentti@jstry.fi.

Älypuhelimen hankinta ja käyttö -koulutus perjantaina 8.6.
klo 10 – 15, Tourujokisalissa (Matarankatu 6 B). Kouluttajana Mika Ukkonen / TSL. Kurssi on osallistujille maksuton. Sirpakka tarjoaa lounaan ilmoittautuneille. Ilmoittautumiset viimeistään perjantaina 1.6. sirpakka.assistentti@jstry.fi

Voimaannu mieleltäsi maalaten keskiviikkona 20.6. (tarkemmat tiedot myöhemmin).

Työttömän jaksaminen ja arjen hallinta -kurssi 16. – 17.8. (tarkemmat tiedot myöhemmin).

Elokuussa tehdään marja- ja luontoretkiä.

Sirpakka kesälomalla 25.6. – 29.7.2018

SIRPAKAN tapahtumiin voivat osallistua Jyvässeudulla asuvat työttömät työnhakijat. Osallistuminen on maksutonta. Kaikki tapahtumat ovat päihteettömiä.

SIRPAKKA-hanketta rahoittaa STEA (Sosiaali- ja terveysjärjestöjen avustuskeskus).

Muistattehan, että voitte tulla juttelemaan Sirpan kanssa ja tekemään hakemuksia, valituksia ja ottamaan asioista yhdessä selvää. Varaattehan ajan etukäteen.

Tapahtumiin ilmoittaudutaan osoitteeseen sirpakka.assistentti@jstry.fi tai puhelimitse p. 040 241 8058.