Sirpakan syksyn tapahtumia

9.10.2017

STEA-rahoitteisen SIRPAKKA-arjenhallintahankkeen tavoitteena on lisätä Jyvässeudulla asuvien työttömien työnhakijoiden hyvinvointia. Hankkeen toimintamuotoja ovat mm. yksilö- ja ryhmätapaamiset, kotikuntien kulttuuritarjontaan ja erilaisiin liikuntamuotoihin tutustuminen, luontoliikunta ja palstaviljely.

Sirpakan uinti- ja kuntosalikäynnit 15.11., 29.11. ja 13.12. Aalto Alvarissa. Tapaaminen klo 9.30 uimahallin aulassa. Ilmoittautumista ei tarvita, mutta olethan ajoissa paikalla.

TalousTsemppari-koulutus tiistaina 31.10. klo 13-16. Koulutus on tarkoitettu velkaantuneille itselleen ja talous- ja velkaongelmaisten kanssa työskenteleville. Kouluttajana Takuusäätiön Taina Rajanen.

Velkamessut keskiviikkona 1.11. klo 11-14 Jyväskylän kaupunginkirjastossa. Tilaisuuden tavoitteena on madaltaa talous- ja velkaongelmaisten ihmisten kynnystä hakea apua ongelmiinsa ja jakaa tietoa siitä, miten omaa tilannettaan voi lähteä selvittämään.

Keilaus 20.11. ja 27.11. klo 13-14 Pupuhuhdan keilahallissa. Ennakkoilmoittautuminen pakollinen. Voit ilmoittautua joko vain yhdelle kerralle tai molemmille.

Sirpakan pikkujoulut su 3.12. klo 15 - 18 Jokikievarissa. Päihteettömässä, myös lapsille sopivassa puurojuhlassa on jouluista ohjelmaa. Ilmoittauduthan ennakkoon, jotta osaamme varata riittävästi ruokaa.

SIRPAKAN tapahtumiin voivat osallistua Jyvässeudulla asuvat työttömät työnhakijat. Osallistuminen on maksutonta. Kaikki tapahtumat ovat päihteettömiä.

SIRPAKKA-hanketta rahoittaa STEA (Sosiaali- ja terveysjärjestöjen avustuskeskus).

Muistattehan, että voitte tulla juttelemaan Sirpan kanssa ja tekemään hakemuksia, valituksia ja ottamaan asioista yhdessä selvää. Varaattehan ajan etukäteen.

Tapahtumiin ilmoittaudutaan osoitteeseen sirpakka.assistentti@jstry.fi tai puhelimitse p. 040 241 8058.