Kurjana, köyhänä kansaneläkkeellä - tähänkö minä tähtäsin?

Keski-Suomen Kuka kuuntelee köyhää -keskustelu

Ma 1.4. klo 16.30 – 19.30 Tourujoki-sali, Kansalaistoiminnankeskus Matara, Matarankatu 6 B, Jyväskylä

Köyhyyttä kokeneet eläkeläiset kertovat paneelikeskustelussa, miten rahan puute vaikuttaa heidän arkeensa ja millaisia parannuksia he toivovat elämäänsä. Luvassa on tiukkoja kysymyksiä paikalla oleville eri puolueiden eduskuntavaaliehdokkaille. Myös yleisön toivotaan osallistuvan keskusteluun.

Jokikievarin ala-aulassa mm. vapaaehtoiset talous- ja velkatukihenkilöt ja Työttömien Opintorahasto esittelevät toimintaansa.

Kahvitarjoilu.

Vapaa pääsy. Tervetuloa!

Tilaisuuden järjestää Kuka kuuntelee köyhää -alueverkosto. Verkostoon kuuluu niin hankkeiden, järjestöjen kuin seurakuntien edustajia kuin myös köyhyyttä itse kokeneita henkilöitä.

Yhteistyössä mukana:

Huhtasuon ASA ry; Ihmisten ilmoille! -hanke, Jyväskylän Eläkeläiset ry, Jyväskylän helluntaiseurakunta, Jyväskylän Katulähetys ry:n Pyöröovista ulos -hanke, Jyväskylän seurakunta, Jyvässeudun työllistämisyhdistys ry:n Työttömien Sirpakka-toiminta ja Työttömien Opintorahasto, Jämsän Voimavara ry, Keltinmäen asukasyhdistys ry, Kosken Yhdessä ei olla yksin -hanke, Kriisikeskus Mobile, Rahattomat ry, Työttömien Keskusjärjestö ry