Sirpakan syyskausi

13.8.2018

STEA-rahoitteisen SIRPAKKA-arjenhallintahankkeen tavoitteena on lisätä Jyvässeudulla asuvien työttömien työnhakijoiden hyvinvointia. Hankkeen toimintamuotoja ovat mm. yksilö- ja ryhmätapaamiset, kotikuntien kulttuuritarjontaan ja erilaisiin liikuntamuotoihin tutustuminen, luontoliikunta ja palstaviljely.

Syyskaudelle on suunniteltu monenlaista mielenkiintoista toimintaa.
Syyskuussa alkavat taas AaltoAlvarin uimahalli- ja kuntosalikäynnit. Luvassa on myös monenlaista ryhmätoimintaa esim. muistiryhmä, teatteri tutuksi -ryhmä, painonhallinta, rahahuolet puheeksi -ryhmä sekä irti tupakasta -ryhmä. Käymme myös teatterin ja sinfonian koeyleisönä, taidenäyttelyissä sekä retkeilemme luonnossa.

Sirpakan toiminnasta tiedotetaan myös sähköpostilla. Jos halua liittyä Sirpakan sähköpostilistalle, ilmoita yhteystietosi Sirpakan assistentille, sirpakka.assistentti@jstry.fi.

Suomenkielen -ryhmä venäjänkielisille aloittaa syyskuussa.
Tervetuloa keskustelemaan ja suunnittelemaan ryhmän toimintaa 27.8. klo 9.45 Mataralle Jokikievariin, aloitamme siellä kahveilla! Ilmoittaudu etukäteen.

Grease -musikaali torstaina 30.8. klo 19
Paikka: Kulissi latoteatteri Siltakatu 25, 40520 Jyväskylä
Sirpakan mukana on mahdollista päästä katsomaan esitystä (tapaaminen 18.30 teatterin piha-alueella). Ilmoittaudu viimeistään keskiviikkona 22.8. Mikäli ilmoittautujia on enemmän kuin lippuja, osallistujat arvotaan. Tietoja musikaalista

Tähkäpää -lastennäytelmä lauantaina 8.9. klo 13
Paikka: Kulissi latoteatteri Siltakatu 25, 40520 Jyväskylä
Jos kiinnostuit, ilmoittaudu assistentille viimeistään 30.8. Voit ottaa mukaan lapsesi/lapsenlapsesi, laita viestiin mikäli lapsi on tulossa mukaan. Jos ilmoittautujia on enemmän kuin lippuja, osallistujat arvotaan. Tapaaminen latoteatterin piha-alueella klo 13.30. Tietoja näytelmästä

Lisätietoja ja ilmoittautumiset: sirpakka.assistentti@jstry.fi

tai 040 241 8058 (8 -14)

SIRPAKAN tapahtumiin voivat osallistua Jyvässeudulla asuvat työttömät työnhakijat. Osallistuminen on maksutonta. Kaikki tapahtumat ovat päihteettömiä.

SIRPAKKA-hanketta rahoittaa STEA (Sosiaali- ja terveysjärjestöjen avustuskeskus).

Muistattehan, että voitte tulla juttelemaan Sirpan kanssa ja tekemään hakemuksia, valituksia ja ottamaan asioista yhdessä selvää. Varaattehan ajan etukäteen.

Tapahtumiin ilmoittaudutaan osoitteeseen sirpakka.assistentti@jstry.fi tai puhelimitse p. 040 241 8058.