SIRPAKKA-hanke jakoi EU-ruokaa Jyväskylässä

4.10.2016

Sirpakka-hanke jakaa EU-elintarvikkeita Kansalaistoiminnankeskus Matarassa, huoneessa B128, osoite Matarankatu 6 B. Eteisaulassa on opastus tilaan.

Ruoka-apu on tarkoitettu tavallisille pienituloisille ihmisille.

Jakoajat ovat:

pe 7.10.                               klo 10 – 14

ke – pe 12.10. – 14.10.       klo 10 – 14

ke – pe 19.10. – 21.10.       klo 10 – 14

Elintarvikkeita jaetaan niin kauan kuin tavaraa riittää.

Sirpakka-hanke järjestää Raha-automaattiyhdistyksen tuella hyvinvointia tukevia aktiviteetteja, kuten liikunta- ja kulttuuriharrastuksia, Jyvässeudulla asuville työttömille työnhakijoille. Hanketta hallinnoi Jyvässeudun Työllistämisyhdistys JST ry, ja Sirpakka toimii yhdistyksen tiloissa osoitteessa Matarankatu 6 B.

Sirpakka-hankkeen toiminnasta tiedotetaan yhdistyksen kotisivuilla www.jstry.fi ja sähköpostitse jäsenille sekä muille kiinnostuneille työttömille. Osallistuminen ei edellytä yhdistyksen jäsenyyttä.

Hankevastaava Sirpa Nieminen jakaa myös tietoa erilaisista sosiaalipalveluista ja auttaa hakemusten ja valitusten teossa.

Lisätietoja:

Sirpa Nieminen, puh. 040 701 1662, sirpa.nieminen@jstry.fi

RAY-rahoitteisen arjenhallintahankkeen tavoitteena on lisätä Jyvässeudulla asuvien työttömien työnhakijoiden hyvinvointia.